Nasveti in viri za uporabo

Seznam člankov in nasvetov

Imate grafične predloge za e-maile, ki bi jih radi poslali svojim partnerjem? eNadzornik je potemtakem kot ustvarjen za vas. Oblikujte e-mail glede na vsebino, dodajte željene naslovnike, preverite delovanje e-maila v večih klientih ter razpošljite vaš e-mail, pri tem pa preverite odzivnost naslovnikov.

Kaj morate vedeti o dovoljenjih

Daleč najpomembnejši vidik e-poštnega trženja je področje dovoljenj. Dovoljenja so edina stvar, ki vas in vaše stranke ločijo od spammerjev (pošiljatelji vsiljene e-pošte), a za mnoge to ostaja sivo področje. Ni treba, da je tako. Najprej bomo pojasnili, kaj sploh je spam(vsiljena e-pošta), nato pa vam bomo povedali, kakšne vrste dovoljenj boste vi ali vaše stranke potrebovali za pošiljanje mailing akcij.

Smernice oblikovanja e-pošte

Kot spletnim oblikovalcem nam je postalo dokaj jasno, kako ustvarjati moderne, pomenske in dostopne spletne strani z uporabo XHTML in CSS kode. Razumemo, kakšna mora biti dobra spletna stran in kako pridemo do nje.

Različne vrste e-poštnega trženja, ki ga lahko ponudite

Ko ljudje vidijo termin “e-poštno trženje”, si jih večina predstavlja e-sporočila, ki so namenjena samo eni stvari - prodaji. Dejansko pa obstaja več vrst sporočil, ki jih lahko preko e-pošte pošljete svojim strankam in nekateri od teh niso neposredno povezani s prodajo, a ji v končni fazi vsekakor lahko pripomorejo na drugačne načine.