Imate grafične predloge za e-maile, ki bi jih radi poslali svojim partnerjem? eNadzornik je potemtakem kot ustvarjen za vas. Oblikujte e-mail glede na vsebino, dodajte željene naslovnike, preverite delovanje e-maila v večih klientih ter razpošljite vaš e-mail, pri tem pa preverite odzivnost naslovnikov.
Daleč najpomembnejši vidik e-poštnega trženja je področje dovoljenj. Dovoljenja so edina stvar, ki vas in vaše stranke ločijo od spammerjev (pošiljatelji vsiljene e-pošte), a za mnoge to ostaja sivo področje. Ni treba, da je tako. Najprej bomo pojasnili, kaj sploh je spam(vsiljena e-pošta), nato pa vam bomo povedali, kakšne vrste dovoljenj boste vi ali vaše stranke potrebovali za pošiljanje mailing akcij.
Kot spletnim oblikovalcem nam je postalo dokaj jasno, kako ustvarjati moderne, pomenske in dostopne spletne strani z uporabo XHTML in CSS kode. Razumemo, kakšna mora biti dobra spletna stran in kako pridemo do nje.
Ko ljudje vidijo termin “e-poštno trženje”, si jih večina predstavlja e-sporočila, ki so namenjena samo eni stvari - prodaji. Dejansko pa obstaja več vrst sporočil, ki jih lahko preko e-pošte pošljete svojim strankam in nekateri od teh niso neposredno povezani s prodajo, a ji v končni fazi vsekakor lahko pripomorejo na drugačne načine.